Sigma base
innoveren
World Class Manufacturing
Huyge, Ch.
Sigma, 2007
'Als we bezoekers ontvangen of presentaties geven, laten we altijd een beeld van de Eiffeltoren 'by night’ zien’, vertelt Geert Reusen, improvement manager en tevens Master Black Belt bij Philips Lighting in Turnhout, België. ‘Niet alleen omdat we fier zijn dat onze fabriek de verlichting levert voor een monument dat miljoenen mensen dag na dag bewonderen, maar ook omdat de toren zo goed onze verbeterstrategie symboliseert. Het sterkste lichtelement van de Eiffeltoren staat helemaal bovenaan. In onze strategische driehoek, die de richting voor alle onze verbeterprojecten aangeeft, is dat niet anders: wat het meeste aandacht verdient, de sterkste kracht, staat bovenaan: in onze ogen is dat de klant.
Deze auteur publiceerde ook
Huyge, Ch. | 2007
Downloads: 236
Persoonlijke kwaliteit
Huyge, Ch. | 2007
Downloads: 258
Persoonlijke kwaliteit
Huyge, Ch. | 2010
Downloads: 386
Algemeen
Huyge, Ch. | 2006
Downloads: 260
Totale kwaliteit
Huyge, Ch. | 2009
Downloads: 311
Algemeen
Huyge, Ch. | 2011
Downloads: 308
Algemeen
Huyge, Ch. |
Downloads: 295
Algemeen
Huyge, Ch. | 2010
Downloads: 229
Algemeen
Huyge, Ch. | 2009
Downloads: 313
Algemeen
Huyge, Ch. | 2012
Downloads: 278
De toekomst van kwaliteit
Anderen downloaden ook deze publicaties