Sigma base
innoveren
World Class Manufacturing
Huyge, Ch.
Sigma, 2007
'Als we bezoekers ontvangen of presentaties geven, laten we altijd een beeld van de Eiffeltoren 'by night’ zien’, vertelt Geert Reusen, improvement manager en tevens Master Black Belt bij Philips Lighting in Turnhout, België. ‘Niet alleen omdat we fier zijn dat onze fabriek de verlichting levert voor een monument dat miljoenen mensen dag na dag bewonderen, maar ook omdat de toren zo goed onze verbeterstrategie symboliseert. Het sterkste lichtelement van de Eiffeltoren staat helemaal bovenaan. In onze strategische driehoek, die de richting voor alle onze verbeterprojecten aangeeft, is dat niet anders: wat het meeste aandacht verdient, de sterkste kracht, staat bovenaan: in onze ogen is dat de klant.
Deze auteur publiceerde ook
Huyge, Ch. | 2007





Downloads: 258
Persoonlijke kwaliteit
Huyge, Ch. | 2011





Downloads: 308
Algemeen
Huyge, Ch. | 2012





Downloads: 278
De toekomst van kwaliteit
Anderen downloaden ook deze publicaties